W branży elektronicznej to wielka rzadkość, a jednak rodzina
laptopów ThinkPad firmy Lenovo, do niedawna IBM, obchodzi właśnie 20 lecie swoich urodzin. Co więcej, na rynku, który charakteryzuje się ciągłą zmianą
technologii oraz designu, marka pozostała wierna kilku kluczowym cechom tej
serii notebooków. Pomiędzy jednym z pierwszych modeli 700c a dzisiejszym,
nieskończenie bardziej wydajnym i zaawansowanym Lenovo ThinkPad X1 Carbon jest
nuta podobieństwa.
Można powiedzieć, że laptopy ThinkPad to klasyka gatunku.
Jeden z przedstawicieli firmy porównał je do innych niezniszczalnych marek,
choćby jeansów 501 firmy Levis. Jest coś w funkcjonalności oraz wyglądzie tej
rodziny notebooków, co sprawia, że mimo nowych mód i trendów w branży, klienci,
szczególnie biznesowi wciąż stawiają na to rozwiązanie.
Co jest wyjątkowego w Lenovo ThinkPad? Na pewno wygląd –
inspirowany japońską prostotą, niezmienny w swoich najważniejszych założeniach
od lat, wciąż jest atrakcyjny. To, co różni ThinkPady od innych maszyn w tej
kategorii, to na pewno wklęsłe klawisze ergonomicznej klawiatury oraz czerwony track
point.
Ale chyba najważniejsze jest to, co Lenovo ma pod maskę i jak dobiera moc swoich laptopów dla potrzeb swoich głównych użytkowników – ludzi biznesu.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.